ລະດັບຂອງຜະລິດຕະພັນຂະຫນາດຂອງເວັບໄຊທ໌ແລະຂະຫນາດຂອງການເຮັດວຽກທີ່ດີທີ່ສຸດແມ່ນຂຶ້ນກັບຈໍານວນຂອງລາຍການຜະລິດຕະພັນ. ທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການຈັດກຸ່ມຂອງຫຼັກ semantic, ເຊິ່ງ optimizers ຕ້ອງການ cluster ຫລາຍພັນກະແຈແລະຍົກເວັ້ນການສອບຖາມທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງດ້ວຍຕົນເອງ. ຂະຫນາດຂອງເວັບໄຊທ໌ຍັງມີຜົນກະທົບຕໍ່ຈໍານວນເນື້ອຫາ, ການປັບປຸງດ້ານວິຊາການແລະຈໍານວນຂອງການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍນອກທີ່ຕ້ອງການສໍາລັບ promotion.range ທີ່ມີປະສິດທິພາບຂອງຜະລິດຕະພັນການຊອກຫາຄວາມຖີ່ຂອງການສົ່ງເສີມຮ້ານອອນໄລນ໌ໂດຍການຮ້ອງຂໍແມ່ນຫນຶ່ງໃນຮູບແບບຂອງການຮ່ວມມືລະຫວ່າງຮ້ານອອນໄລນ໌ແລະບໍລິສັດ seo. ທ່ານຈ່າຍສໍາລັບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຕໍາແຫນ່ງຂອງເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານພຽງແຕ່ສໍາລັບບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ເລືອກຂອງຄີ. ໃນກໍລະນີນີ້, ຄວາມຖີ່ຂອງກະແຈດັ່ງກ່າວມີບົດບາດຕັດສິນ: ສູງຂຶ້ນ, ຄວາມພະຍາຍາມຫຼາຍຈະຕ້ອງໄດ້ໄປຫາຕໍາແຫນ່ງເທິງຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ. ຮູບແບບຄວາມເປັນມືອາຊີບຂອງ ຄວາມເປັນມືອາຊີບຂອງທີມງານ ຊື້ບໍລິການ SMS ຈຳ ນວນຫລາຍ ສົ່ງເສີມໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບງົບປະມານຂອງທ່ານ, ແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການບໍລິການແມ່ນຂຶ້ນກັບຄຸນນະພາບມືອາຊີບຂອງທີມງານ. ດັ່ງກ່າວເປັນວົງຈອນອັນໂຫດຮ້າຍ.ແຕ່ຖ້າທ່ານເບິ່ງເຂົ້າໄປໃນມັນ, ທ່ານສາມາດຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌ຂ້ອນຂ້າງດີໂດຍບໍ່ມີການເສຍສະລະຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການ. ມີຫຼາຍລະບົບການຈັດຕັ້ງຂັ້ນພື້ນຖານທີ່ຖືກນໍາໃຊ້ໂດຍຂຶ້ນກັບຂະຫນາດຂອງໂຄງການ: ຜູ້ຈັດການໂຄງການ + ຜູ້ຊ່ຽວຊານ seo; ຜູ້ຈັດການໂຄງການ + ຜູ້ຈັດການບັນຊີ + ຜູ້ຊ່ຽວຊານ seo; ຜູ້ຈັດການໂຄງການ + ຜູ້ຈັດການບັນຊີ + ຜູ້ຊ່ຽວຊານ seo + ຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານ seo junior ແລະອື່ນໆ. ທ່ານກໍານົດໃນເບື້ອງຕົ້ນວ່າໃຜຕ້ອງການຢູ່ໃນທີມເພື່ອເຮັດສໍາເລັດຫນ້າວຽກທັງຫມົດ.
ມັນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍແນວໃດນີ້ມີຜົນກະທົບໂດຍກົງຫຼາຍປານໃດມັນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການສົ່ງເສີມການຮ້ານອອນໄລນ໌ແລະສິ່ງທີ່ພື້ນທີ່ຕົວຈິງແລ້ວທ່ານຈະລົງທຶນ in.promotion deadlines ພວກເຮົາໄດ້ກ່າວມາແລ້ວຫຼາຍເທື່ອວ່າການສົ່ງເສີມການ seo ບໍ່ແມ່ນຂະບວນການໄວຫຼາຍ. ໂດຍສະເພາະຖ້າພວກເຮົາກໍາລັງເວົ້າກ່ຽວກັບເວັບໄຊທ໌ຫນຸ່ມ (ຫນ້ອຍກວ່າຫົກເດືອນນັບຕັ້ງແຕ່ການເປີດຕົວ). ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງກຽມພ້ອມສໍາລັບຄວາມຈິງທີ່ວ່າທ່ານຈະໄດ້ຮັບຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຊັດເຈນຄັ້ງທໍາອິດຈາກການສົ່ງເສີມພຽງແຕ່ຫຼັງຈາກ - ເດືອນ. ແລະບາງຄັ້ງກໍ່ຕໍ່ມາ. ແລະທັງຫມົດນີ້, ການສົ່ງເສີມການຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີການລົງທຶນ. ລາຄາສໍາລັບການສົ່ງເສີມການຮ້ານອອນໄລນ໌ແລະໄລຍະເວລາສໍາລັບການເຮັດວຽກ, ໃນທາງກັບກັນ, ຂຶ້ນກັບປັດໃຈດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ເປົ້າຫມາຍແລະຈຸດປະສົງຂອງການສົ່ງເສີມການ; ງົບປະມານຄາດຄະເນ; ກິດຈະກໍາຂອງຄູ່ແຂ່ງແລະລະດັບທົ່ວໄປຂອງການແຂ່ງຂັນ; ສະຖານະປັດຈຸບັນຂອງໂຄງການ, ແລະອື່ນໆ.
|